Yahoo supported publicizing with BrightRoll, who paid $ 640 million

brightroll

Yahoo will pay about $ 640 million for BrightRoll’s auto-promoting administration, improving its capacity to offer continuous video advertisements to merchants.

The procurement underpins motivation purchasers of CEO Marissa Mayer and controls organizations concentrated on video publicizing, which is required to balance the decrease in promoting costs on the Internet and moderate development. .

Purchasing BrightRoll, which is beneficial and having incomes of more than $ 100 million this year, will turn into Yahoo’s video promoting stage in many US expresses, the organization said in an announcement.

Publicités

Répondre

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion /  Changer )

Photo Google

Vous commentez à l'aide de votre compte Google. Déconnexion /  Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion /  Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion /  Changer )

Connexion à %s